Aranyat nyert a Richter kampánya
A Kreatív szaklap által rendezett Online Video Awards versenyen a neves szakemberekből álló zsűri aranyéremmel ismerte el a Richter Főnix Közösség filmjeit.
A kezdeményezés – amelyet a Richter Gedeon Nyrt. a Merlin Communications támogatásával a Richter a nőkért program részeként hívott életre – a márkázott sorozat kategória mezőnyében ért el első helyet.
A Richter Főnix Közösség egy 2018-ban elindított új kezdeményezés, amelyet a Richter Gedeon Nyrt. a Richter a Nőkért program részeként, közösségépítő szándékkal hívott életre. A Richter Főnix Közösség olyan bátor nőkkel mutat példát, akik képesek a mélypont után felállni és újrakezdeni az életüket. A kezdeményezés a kiválasztott személyes történetek bemutatásával sokakat érintő társadalmi ügyekre kívánja felhívni a figyelmet. Elsődleges célja, hogy olyan inspirációt tudjon adni a nők számára, amely támogatja őket az újrakezdésben, motivációt ad számukra.
A Richter a nőgyógyászati termékek piacán az egyik vezető gyógyszergyártóként különleges rálátással bír a nők helyzetére. Nem csak egészségük megőrzésére fordít kiemelt figyelmet, hanem lelki és társadalmi jólétük fenntartására is. Ezért hozta létre a Richter a nőkért programot, amelynek ars poeticája: "az elismerés minden nőnek jár!" A programmal a vállalat arra törekszik, hogy egy boldogabb, megbecsültebb, elismertebb és kiegyensúlyozottabb női társadalom kialakítását és fenntartását támogassa.