Legjobb Üzleti Terv Díj: Szerető Szív Alapítvány
Szenvedélybetegségek: mi segíthet a gyógyulásban a fiatal generáció szerint?
Egy innovációs verseny, egy kihvás - négy győztes csapat. Videósorozatunkban a Szerető Szív Alapítvány ötletét mutatjuk be.
A 21 Nő az Egészségügyért Alapítvány és a Junior Achievement Magyarország (JAM) által szervezett innovációs verseny idén a szenvedélybetegek gyógyításáról szólt.
Az egészségügyi pálya iránt érdeklődő fiatalok egy függőségekről és azok természetéről szóló webináriumon megismert kihívásra válaszolva ötleteltek olyan innovatív vállalkozások megalapításán, amelyek termékei és szolgáltatásai a mindennapi függőségek leküzdésében nyújthatnak segítséget.
A szervezők a versennyel is szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy már a középiskolás korú generációban is sok olyan fiatal van, aki nemcsak a saját kortársaik, de az idősebb generáció gondjait is követik, és szeretnének megoldást találni a problémákra. Az innovációs játék célja nem csupán az volt, hogy platformot nyújtson ehhez, hanem az is, hogy erősítse a közös munka kultúráját a csapatmunka megtapasztalásával, fejlessze a pénzügyi gondolkodás készségeit a fiatalokban.
A díjazott legjobbak
- Legjobb Szolgáltatás Díj: Második Lépés
- Legjobb Üzleti Terv Díj: Szerető Szív Alapítvány
- Leginnovatívabb Termék Díj: L-e-cigi!
- 21nő különdíj: Szenved-éjjel-nAPPal
A versenyben díjazott csapatok az Egészségkalauz stúdiójába is ellátogattak, hogy a nagyközönségnek is megmutassák nyertes pályaművüket, prezentációjukat. Négyrészes sorozatunkból az első videót itt tekintheti meg, most pedig következzen a:
Legjobb Üzleti Terv Díj: Szerető Szív Alapítvány
Olvasta már?
- A kényszeres vásárlás mikortól számít függőségnek?
- Alkohol okozta elbutulás: mennyi sör, bor és tömény férhet még bele?
- Zacher Gábor figyelmeztet, ez a gyógyszer könnyen függőséget okozhat
Kövesse az Egészségkalauz cikkeit a Google Hírek-ben, a Facebook-on, az Instagramon vagy a Twitter-en is!