Így néz ki a jövő patikája most: megnyitott az első digitális officina
Nincsenek hagyományos polcok, vagy vitrinek, se plakátok vagy szórólapok a patikában. A termékek speciális LED-falakon jelennek meg.
Az egészségügyi szektor új mérföldkövet ünnepelt Budapesten. Szeptember 19-én, ünnepélyes keretek között nyitott meg az ország első digitális officinája, a Szent Borbála Gyógyszertár (1042 Budapest, Rózsa u. 16- 18.). A jövő patikájában az egészségügyi szolgáltatások lenyűgöző átalakítása számos újítással és ígéretes lehetőséggel kecsegtet. A betegek új dimenzióban élhetik meg a gyógyszerkiválasztást.
Belső tér: a digitális élmény központja
Az ajtón belépve azonnal észrevehető, hogy a hely egyedülálló és teljesen eltér egy hagyományos patika atmoszférájától. Szokatlanul letisztult, futurisztikus tér fogadja a betegeket. Nincsenek hagyományos polcok, vagy vitrinek, se plakátok vagy felesleges szórólapok. Ehelyett a Szent Borbála Gyógyszertár a legmodernebb technológiát alkalmazza, hogy vonzza a vásárlók tekintetét. A termékek nem a szokásos módon vannak kiállítva, hanem speciális LED-falakon jelennek meg, ami egyedi és korszerű megközelítést kínál a vásárlás során.
Középpontban a vásárlói élmény
Az új generációs patikában mostantól kényelmesen, gyorsan és személyre szabottan vásárolhatják meg a betegek a szabadpolcos termékeket. Az intelligens kioszkok segítségével azonnal hozzáférhetővé válnak a termékinformációk, és az egyedülálló kiegészítő termékajánlások. Ezáltal a betegek könnyedén tájékozódhatnak a kínálatról és megtalálhatják az igényeiknek megfelelő termékeket. A patika nemcsak azért különleges, mert a digitális kor igényeire válaszol, hanem azért is, mert a Kulcs Quality Patikák új tagjaként nyitotta meg kapuit.
A hálózat hagyományait követi, és azon az alapelven nyugszik, hogy a betérők mindenkor a legmagasabb minőségű szolgáltatásban részesülnek, és szakértői segítséget kapnak az egészségügyi termékek kiválasztásához.
Az innováció itt azonban nem áll meg
Az átalakítás következő ütemében egy expediáló patika robot kerül bevetésre, ami még hatékonyabbá teszi a szolgáltatásokat és segíti a személyzet munkáját. A modern technológia és a szakértői csapat egyedülálló kombinációja magas színvonalú, barátságos környezetet teremt a betérők számára.
Kövesse az Egészségkalauz cikkeit a Google Hírek-ben, a Facebook-on, az Instagramon vagy a Twitter-en is!