Szponzorált tartalom
Díjnyertes belső tér és újragondolt kiszolgálás az Alma Gyógyszertárakban
Az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Programjának köszönhetően számos patika megújult.
2019-ben országos lefedettséget érhet el az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Programja. A már modernizált Alma Gyógyszertárak friss belső design-ja közkedvelt a betérők körében.
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat feltérképezte a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70%-a a széles választékot és a kedvező árakat keresi, de egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patika belső.
Az új Alma Gyógyszertárak funkciója
A modern kor vásárlójának magas az információigénye és nagyon szeret széles kínálatból választani. Az Alma Referenciapatika lényegében egy speciális üzletmodellt jelent, ami új funkciót ad a gyógyszertárnak.
Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül elérhető termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A termékkínálat széles a klasszikus gyógyszertári terápiás csoportokon és egészségmegőrzéshez kapcsolódó termékeken túl olyan kategóriákkal is találkozhatnak a vásárlók, melyet jellemzően nem gyógyszertárban szoktak beszerezni. A vásárlói visszajelzések egyértelműek: a hozzáférhető polcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek. Kifejezetten igaz ez a táplálékkiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt kiválasztják a számukra megfelelőt. A szakértelem egyértelmű hozzáadott értéke a gyógyszertáraknak, de ezen felül egy garancia is, mert az itt elérhető termékek minőség és eredet szempontjából ellenőrzött forrásból, megfelelő szállítási körülményeket biztosítva kerülnek a polcokra.
„A pozitív vásárlói visszajelzések mellett a sikert az is mutatja, hogy a legnagyobb üzleti megjelenéseket rangsoroló Superstore verseny Franchise kategóriájának fődíját az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Program design-ja kapta.” – tette hozzá Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója.